Sunday, September 6, 2009

Umi abah......

conversation ngan kengkawan lama.... umi bacalah sendiri ekk....


Jenita Engi
jangan cakap mereke sayang ko jer....mereka pun sayang kek kami tau.....kalau tak kekelakaran mereka berdua dalam mengajar aku kita dan semua takan jadi macam sekarang
kekekke
Fri at 8:08pm · Delete

Ciedah
hehehe... jelous lak... heheh... tapi yang penting aku selamanya masih sebumbung ngan mereka... heheheh.... wei jenita ko dah kawen ker?
Fri at 8:09pm · Delete

Harniza Abdul Wahab
aduiiiaaii..setelah skian lama bru leh nmpk wjh diorg blk..xbrubah langsung...msh awet muda la...windu sungguh...kem slm rindu kat diorg..
Fri at 11:46pm · Delete

ciedah
baru tau.... aku jugak yang untung... cik gu jun punn...guru besau pun ader tau.. jangan jelous.. umi abah sayang aku.. yeyeyeyeye.. umi abah syang aku....!!! wekk...
Fri at 11:49pm · Delete

Aqma Idris
:-) wah lamanya tk dgr cter abah n umi..wlaupn jmpa skali tp aku suka dorang,msti dh bosar2 ank dorang..dlu jmpo kocik2 lg
Yesterday at 12:50pm · Delete

ciedah
ha ah... anak dia sumer dah besar panjang.. barulah aku pasan aku makin tue sebab tengok adik-adik sumer besar makin remaja... adesss.... Wa......
Yesterday at 12:53pm · Delete

Jenita Engi
kuang asam......!!!!!!! baru sekarang ko menjelma syidah!!!!!!!!kemana ko menghilang!!!!!lama tau aku cariek ko.....!!!!!terukkkkkkk.....tak kenal dunia....hehehhe...gurau je lah,,,,happy dapat berita dari ko....aku baru jejak si EIja and Ugie.....ak...u banyak gak type nama ko..tapi tak ada pun yang berkenan di hati.....muka yang aku cuba cam tak ada...nasib baik dapat tangkap si eija....dia pun dah tunang...hai...ugie dah kawin....pelajar orang asli SMKP...semua dah kawin...tinggal aku jer....sekarang aku kat KL/Selangor...ko kat mana....rindu jugak dengan cikgu rozila dan cikgu rashid....Read MoreFri at 8:16pm · Comment · Like / Unlike · View Feedback (5)Hide Feedback (5) · See Wall-to-Wall

ciedah
wah....... windu wei kat ko... aku ngan umi abah la. mana leh tinggal dia orang. Jantung hati aku tuh.. Ko dah kawen ker..? aku solokan diri..hihihihihi....
Fri at 8:25pm · Delete


Jenita Engi
BELUMMMMMMMMMM!!!!!!!! tak tau bila aku time aku punya giliran.....ikat tak bertali boring jugak....hehehhe....ko kat mana sekarang ni...keje aper...guru yekkkkkkk.......ko kirim salam dengan cikgu rashid dan Umi yekkk...kata kat mereka walau aku tak dapat sambung belajar ke paras paling tinggi tapi aku telah menjadi pelajar mereka yang telah ... Read Moreberjaya dalam hidup....kerjaya aku sekrang adalah untuk masyarakat aku....ko kata kat mereka...masah dah kahwin dan ada 2 anak....keje dia pembantu tabika....guru jugak lah...suhiyah..jadi guru di sekolah orang asli putra...kat kampung jugak lah..

cuma aku seorang jer yang jauh sekarang....kekadang rindu jugak dengan cikgu rashid dan syidah...oh yea..ko kata lagi adik aku Rabu dah keje sebagai Tentera darat di kem Kuala Lumpur...bahagian Jurutera Bina...dia pernah jadi pelatih terbaik rekrut tahun 2003...dia pun dah kawin sekarang ada 2 anak...

aku jer yang belum kawin....lambat lagi kot...kan best kalau aku dapat jumpa dengan u all semua....
Fri at 8:38pm · Delete

ciedah
ha ah kan..... rindu kat ko... aku masih cam dulu... melangok kat umi jer kerjenyer.. dok celah ketiak.. heheheh... aku cikgu.. freelance designer and artist... hmmm jiwa seni abah tumpah kat aku da... wei ko kat aner... aku kat shah alam.. aku kejer sana. umi abah kat n9. nanti aku sampaikan. aku baru balik dari sana poser ngan umi cuti sekolah ari tuh... umi abah sihat. adik yang lain pun sama.. ain dah cun.. yang len pun dah besau... aku lak dah tueeee........
Fri at 8:46pm · Delete

Jenita Engi
laaaaaaaaaaaaa....aku keje kat shah alam laaaaaaaaaaa...aku keje kat SUK....bangunan setiausaha kerajaan negeri selangor.....selalu gak lah aku naik train...........kolllllllllllllllllllll akuuuuuuuuuuu......nanti cuti ko balikkk umah umieee bawak lah akuuuuuuu...
Fri at 8:49pm · Delete


ciedah
insyaallah........ boley jer tambang pergi balik RM500... heheheheh... huhh...!!!
Fri at 8:56pm · Delete
hehehehehehe........ lari tajuk jap...


No comments: